środa, 29 czerwca 2011

gorjuss

Tak jak obiecałam dodaję fotki dokończonych dziewczynek


Obie dostały HotFixowe dodatki (klej już mi nie groźny :P), "mulatka" dodatkowo otrzymała wstążeczki do warkoczy.
Teraz całe się ładnie "błyszczą"  i czekają na koleżankę.
 Mam milion pomysłów na krzyżyki oraz problem z wyborem co po kolei. Kończy się na tym, że wkurzona nie robię nic. Dziś się zawzięłam, wybrałam i zabieram się za coś nowego, jeszcze nie Gorjussowego. Jak tylko coś zrobię na pewno Wam pokażę.
Ale dziś upał... z utęsknieniem czekam na jakiś deszczyk albo chociaż chmurki  - wiem dziwna jestem :P ale wtedy humorek dopisuje. Pewnie dlatego najbardziej lubię jesień.

12 komentarzy:

  1. przesliczne hafty;bardo mi sie podobaja
    zapraszam w odwiedziny do mnie http://mamuska73.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodziutkie panieneczki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie zrobione, widać , że "wkładasz całe serce"...przy okazji dziękuję za udział w moim candy i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. One są przecudne.Widać,że były wyszywane z pasją.Aż promieniują.Świetna robota.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudne panieneczki :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne pannice ;o) pomysł z dodaniem kokardek - superowy ;o)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie w kolejce dziewuchy też czekają, zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia...niestety ostatnio jakoś z krzyżykami mi nie po drodze...może w końcu mnie najdzie ;o)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne dziewuszki ..Dziękuje za odwiedziny i miłe słowa ././.Viola

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne są one..mogę się nieśmiało zapytać skąd masz schematy? Bardzo bym chciała też takie zrobić,Proszę o odpowiedz...Cieplutko pozdrawiam
    agnieszka.avon@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne są one..mogę się nieśmiało zapytać skąd masz schematy? Bardzo bym chciała też takie zrobić,Proszę o odpowiedz...Cieplutko pozdrawiam
    agnieszka.avon@onet.eu

    OdpowiedzUsuń