wtorek, 5 lipca 2011

przybornik stitchera :)

Musiałam zrobić sobie ten zestaw :)
jak tylko zobaczyłam ten wzór to nie było wyjścia. Szybko popędziłam po brakujące mulinki i brałam się do roboty. Wyszywałam na mojej niedawno zakupionej kanwie DMC (nie wiem jaki to kolor - ale podobny do tkanin lnianych) 14 ct, nitki oczywiście też  DMC.
Do biscornu dodałam guziki Dress It Up (są boskie i postanowiłam się zaopatrzyć w większą ich ilość :P) i serduchową wstążkę.

Mam w końcu też igielnik przyczepiony do nożyczek - może igły już nie będą znikały w dziwnych okolicznościach  :)


Wczoraj przy zszywaniu przypomniało mi się, że nie zrobiłam zdjęcia tak aby cały wzór był widoczny, ale nie jedna z Was już ma u siebie takie cuda więc wiecie jak wygląda :)
Do tego u Kingi zobaczyłam sampler do zestawu. Mam już wzór - dziękuję raz jeszcze Kina :) - i na pewno prędzej czy później się za niego wezmę.
Wczoraj wieczorem zaczęłam stawiać kolejne xxx. Oczywiście zanim zdecydowałam się co teraz minęło duuużo czasu (za dużo mam pomysłów) ale ostatecznie postawiłam na dziewczynkę Gorjuss :D Mam z nią pewien kłopot ponieważ do części pasemek mulin dodać należy "glitter"... czyli co?? brokat?? wymyśliłam, że dokupię odpowiednie kolory mulin metalizujących i będę je dodawała ponieważ nie wiem co autor miał na myśli (no albo nie znam się :P). Zrobiłam też troszkę zakupów
Na razie mam tyle a reszta mam nadzieję dojdzie już niedługo :)

Dziękuję bardzo za komentarze. Aż się chce dzięki nim jeszcze więcej krzyżykować.

5 komentarzy:

  1. Zestaw przepiękny, a ja czekam na kolejną Dziewoję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. buszujac po blogach znalazlam Twoj z cudnymi pracami... zestawik sliczny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z przyczepieniem igielnika do nożyczek :)Biscornu cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestawik śliczny. A twoje nożyczki rewelacja, pierwszy raz takie widzę. Pewnie raz dwa i zaraz będzie podziwiać następną Twoją pracę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Biscornu i igielnik naprawdę wyszły ślicznie! Gratuluję!!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń