poniedziałek, 25 lipca 2011

luck to be me

Chyba w całym kraju pogoda nas nie rozpieszcza. Ja osobiście lubię takie pochmurne dni bo mogę bez skrupułów siedzieć na kanapie i popełniać xxx :) Jako, że ostatnio coś nie udawało się wytworzyć za dużo, wczoraj postanowiłam całe popołudnie i wieczór spędzić z niteczkami i igłą. Padło na wzór projektantki Barbara Ana . Uwielbiam jej wzorki. Mam już jeden (tzn. miałam a teraz ma Siostra :P) a od dziś mam nawet dwa :) 
Baaardzo wesoły wzorek czyż nie?? :)

Zdjęcia jak zwykle kiepskie bo robione telefonem ale już niedługo będę mogła robić porządne porządnym sprzętem :P
Wyszywałam pierwszy raz na kanwie AIDA 18ct w kolorze jasnobeżowym. Bardzo mi się spodobało i postanowiłam zakupić więcej tego materiału w różnych kolorach. Oczy i kwiatki zrobiłam moim ostatnio ulubionym perłowym kolorem. Z dzisiejszego dzieła :) mam zamiar zrobić pinkeep tylko muszę poczekać na kolorowy materiał.

Gorjussową dziewczynę skończyłam ale leży sobie wyprana i pognieciona na półce i czeka na natchnienie żeby ją dokończyć.

Chciałam Wam podziękować za komentarze... nie spodziewałam się ich aż tylu. DZIĘKUJĘĘĘĘ :p i proszę o jeszcze :)


11 komentarzy:

  1. taki fajny i wesoły hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biedrona pierwsza klasa! Jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj. Na początek chwalę nowo powstałe biedroneczki i pozostałe Twoje prace,których masz na swoim koncie całkiem sporo. Dziękuje za odwiedziny :-) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pozytywny hafcik ;o) Biedronki żądzą ;o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna biedroneczka :) Też uwielbiam Barbarę Anę, na razie tylko oglądając, ale niedługo przyjdzie pora i na nią :) I widzę, że pinkeepy się ostatnio modne zrobiły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tez ostatnio spodobały mi się wzorki Barbary An - może kiedyś jakiś popełnię
    jak na razie podziwiam twoją biedronkę - super jest

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za komantarz u mnie :) i zapraszam częściej na odwiedziny :) Biedroneczka super - mega pozytywna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie się te koraliki skrzą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również uwielbiam Barbarę Anę i mam już parę pinkeepów z jej wzorami gotowych:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń