czwartek, 14 lipca 2011

kociakowo

Tym razem tylko na chwileczkę. Od niedzieli mam wczasowiczkę, moją siostrę, i staramy się wykorzystać czas nie siedząc w domu. Wieczorami oczywiście chociaż kilka nowych krzyżyków musi być, resztę później nadrobię. Wczoraj koleżanka z pracy miała imieninki. Ode mnie dostała w prezencie poduszeczkę w kotki.


Wzory na obie strony wyszyłam już jakiś czas temu. We wtorek dokończyłam wszystko i gotowe.
Po weekendzie zabiorę się za  moje zaległości, te krzyżykowe oraz bloggowe bo nawet nie mam kiedy podziwiać Waszych prac.
Pozdrawiam z pochmurnego Gdańska

7 komentarzy:

  1. Kolejne śliczne maleństwo ;o)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny prezencik zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Biscornu z kotem...!!! Cudowności. Czy wzorek jest gdzieś do zdobycia? Będę bardzo wdzięczna za informację!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się prezentuję na tej kanwie ze srebrną nitką:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Biscorniak wyszedł pierwszorzędny, ja też uśmiecham się o wzorek - jak na kociarę przystało :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kocie biscornu :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń