wtorek, 21 czerwca 2011

c.d. gorjuss girl

wczoraj skończyłam wyszywać dziewczynkę.
brakuje jej jeszcze oczywiście kilku dodatków na sukience, wstążek we włosach no i sznurków w huśtawce, może dziś uda mi się zrobić jak ładne wstążki w pasmanterii wynajdę bo oczywiście mam sto tysięcy różnych wstążek ale tej co sobie wymyśliłam nie mam :)
Jutro zaczyna się długi weekend to może zasiądę i zrobię kolejne podejście  do niej bo jakoś wydaje mi się, że dziewczynki GORJUSS powinny być "blade" i nie mogę się przekonać do tego ciemnego koloru.

3 komentarze:

  1. Przepiękna i ma na dodatek zwierzaka na kolankach - śliczny wzór!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Może powinna być cera jaśniejsza, ale osobiście bardzo podoba mi się ta tonacja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. idziesz jak burza z tą dziewczynką :-) brawo ...

    OdpowiedzUsuń