sobota, 24 marca 2012

TUSAL 2012 i nowy nabytek

Trochę spóźniona ale pokazuję mój słoiczek na TUSAL 2012
Właśnie zrobiłam jego zdjęcie i powiem Wam, że jestem zachwycona - oczywiście nie słoiczkiem bo czym tu się zachwycać :P ale tym zdjęciem. Pierwszy raz od pewnie pół roku udało mi się zrobić zdjęcie w świetle dziennym - po prostu bomba, różnica w porównaniu z poprzednimi ogromna - jak to dobrze, że teraz czeka nas coraz więcej takich długich dni.
Chciałam się Wam jeszcze pochwalić prezentem od moje mamuśki :) U niej aktualnie na topie jest szydełko no i zrobiła mi taki oto piękny obrus na na stół.
Dziękuję Wam za komentarze, które zostawiacie u mnie :) bardzo mi poprawiają humorek i dają motywacje do xxx bo przez to przesilenie wiosenne z moimi chęciami to różnie bywa. A teraz skoro pogoda dopisuje i zwlekłam się z łóżka o tak wczesnej porze to zabieram się za umycie chociaż 2 okien bo patrzeć już na nie nie mogę takie brudne są. 
Pozdrawiam Was cieplutko i życzę udanego i bardzo słonecznego weekendu :)

5 komentarzy: