wtorek, 6 listopada 2012

Snow day - 6 Fat Men

Dziś kolejna odsłona mojego zimowego przedsięwzięcia.
Poprzednio nie napisałam na czym wyszywam więc czynię to teraz :)
Materiał to oczywiście len: Permin of Copenhagen 32 ct w kolorze beżowym. Muliny już tradycyjnie firmy DMC. Do każdego z obrazków będzie doszyty guziczek ale podoczepiam je jak już będzie wszystko gotowe :)
Kolejny z serii Fat Men :)

No i w całej okazałości
Kolejny wzorek do xxx czeka cierpliwie na swoja kolej bo najpierw mam zamiar zabrać się za grudniowy wafelek no i mam jeszcze kilka innych pomysłów :)
Dziękuję za odwiedziny
Pozdrawiam


11 komentarzy:

  1. Wow!! Rewelacyjny hafcik!:) pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super hafcik , ale pędzisz z tymi haftami ..

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny hafcik, bardzo mi się podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zimowo, ale jednak optymistycznie i radośnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie ;D Ciekawa jestem całości.

    OdpowiedzUsuń
  6. uroczy ten haft, a na lnie wygląda bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uroczy zimowy hafcik - mam nadzieje że nie proroczy ;-o

    OdpowiedzUsuń